HIBABEJELENTŐ - GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSHEZ

Az általunk forgalmazott termékekre a kötelező 1 év jótálláson felül a gyártó illetve szerviz által meghatározott garanciaidőt vállaljuk, melyet a garanciális idő kiírásánál jelölünk.  A kötelező jótállás alól kivételt képeznek a kellékanyagok (nyomtatópatron, papír, toner, stb.). A garanciális időt a termékadatlapon jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a “+” jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban. 
 
Hazai gyártói szervizhálózattal rendelkező termékek esetén (notebook, tablet, telefon, egyes monitorok, nyomtatók, stb.) a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk a gyártói szerviz közvetlen megkeresését. A garancia érvényesítéséhez a terméknek egyedi azonosításra alkamasnak és sérülésmentesnek kell lennie, valamint a gyári tartozékok is szükségesek az ügyintézés megkezdéséhez. Alaplap esetén többek között a hátlap, memória kit-ek esetén mindkét modul szükséges, valamint a kiegészítő tartozékokon túl a csomagolási elemek is szükségesek lehetnek. 
 
Amennyiben a meghibásodás olyan alkatrészeket érint, amelyen személyes adatok lehetnek, kérlek vedd azt figyelembe, hogy az IT Services and Solutions Hungary Kft. maradéktalanul törekszik ügyfelei, vásárlói személyes adatainak a védelmére.
 
Ha azonban a meghibásodás olyan adattárolására alkalmas alkatrészeket érint, amelyen személyes adataid lehetnek, legyél tisztában a következőkkel:
 
  • A meghibásodással érintett személyes adatokat tartalmazó adathordozók, adattárolók tartalmáért nem vállalunk felelősséget, ezért a napi mentésekről az otthoni használat során neked kell gondoskodnod!
  • A meghibásodással érintett személyes adatokat tartalmazó adathordozók, adattárolók tartalmához csak a javítás idejére hozzá kell férnünk, ez azonban nem jelenti azt, hogy az ott található tartalmakkal visszaélnénk. Munkatársaink, alkalmazottaink adatvédelmi tudatossági képzésen is részt vettek, és az adathordozók tartalmával a javítás alkalmával nem foglalkoznak.
 
Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni. Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk.
 
Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg. A szerviz jogosult megállapítani a garanciát befolyásoló tényezőket az átvételt követően is, ide értve az esetleges fizikai sérüléseket is.
 
  • A termék gyári szám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.
  • A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik
  • A kiértesítést követő 1 héten túl át nem vett garanciális termék után tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke 1000Ft/termék/nap

A garanciális ügyintézést a lehető leggyorsabban, és az Ön számára a legkényelmesebben próbáljuk meg intézni. A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek a lenti hibabejelentőn elküldeni.

Garanciális hibabejelentő

Kérjük add meg a neved
Kérjük add meg szállítási címed a garancia ügyintézéshez
Kérjük add meg az email címed ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot
Kérjük add meg a telefonszámod ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot
A vásárlásnál kiadott számla sorszám, a számlán a jobb felső sarokban találja
Hibás eszköz(ök) megnevezése, ha több eszköz kérjük ,-vel válassza el
Kérjük adja meg a hibás eszköz(ök) darabszámát
Hibás eszköz(ök) gyári száma, az eszközön, annak csomagolásán és az eredeti számlán is megtalálja, ha több eszköz kérjük ,-vel válassza el
Kérjük adja meg a hiba pontos leírását